sobota, 3 maja 2014

Liebster Blog Award

Witajcie :)
Zostałam nominowana przez Roxy do Liebster Blog Award.
Dzięki! :D

Zasady LBA:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Pytania Roxy:











































































2 komentarze:

  1. Naprawdę wątpiłam w to, że Cie ta nominacja zaintryguje. Dziękuję, za umieszczenie mojego bloga w zakładce na górze, po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, dziękuję za nominację. :3
    No to muszę się zabrać za odpowiedzi do pytań i nominacje :DD
    Aaa, no i chciałam powiedzieć, ze napewno w bliżej nieokreślonym czasie zamierzam przeczytać twoje teksty, ale narazie nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy to się stanie. ;)
    No to papa, pozdrawiam ;**
    /FUN

    OdpowiedzUsuń